Пн-Пт с 10:00 до 19:00 Сб-НД с 10:00 до 18:00

У кошику порожньо!

Повернення і гарантія

Гарантійний термін на взуття і одяг, придбані в нашому інтернет-магазині, становить 30 днів.
Порядок повернення взуття і одягу, куплених нашому магазині:
Відповідно до «Закону про захист прав споживача» обмін і повернення можливе в строк до 14 днів з моменту відправки замовлення клієнта, крім нижньої білизни, шкарпеток, пляшок для води, м'ячів, купальників і аксесуарів.
У разі обміну якісних товарів через невідповідного розміру - вартість доставки замовлення одержувачу не компенсується, і оплачується покупцем.
 
Повернення товару
Згідно ст. 9 Закону України «Про захист прав споживачів», повернення товару здійснюється протягом 14 днів з моменту покупки (товар не підійшов / не сподобався).
Повернення в цьому випадку можливий тільки якщо:
- товар не був у вживанні і жодним чином не використовувався;
- повністю збережена фірмова упаковка (включаючи ярлики);
- товар знаходиться в тому ж стані, що і на момент покупки і передачі покупцеві (без будь-яких пошкоджень і дефектів);
- при наявності чека на товар виданий покупцеві разом з товаром.

У разі дотримання перерахованих умов клієнт оплачує зворотну доставку згідно з діючими тарифами ТК "Нова Пошта".
При поставці товару належної якості в індивідуальному порядку товар підлягає заміні або поверненню за умови відшкодування витрат постачальника на виконання даного замовлення (відповідно до пункту 3 статті 702 ГК України).
 
Не можна відмовитися від товару належної якості, що має індивідуально-визначені властивості, якщо зазначений товар може бути використаний виключно купують його споживачем. Тобто, якщо річ замовлялася індивідуально для вас, повернути її не можна.
Також звертаємо Вашу увагу: знижений у ціні товар з міткою Розпродаж - ПОВЕРНЕННЯ не підлягає!

Якщо виявився фабричний дефект:
Ви можете повернути товар при виявленні прихованого дефекту.
Звернутися з претензією необхідно до закінчення Гарантійного терміну.
Дефект не повинен бути наслідком неправильно експлуатації!

Розгляд претензії займає від одного до десяти робочих днів.
Після попереднього розгляду претензії, Вам або будуть повернуті гроші за покупку, або повідомлено про необхідність проведення додаткової незалежної експертизи. Час розгляду претензії і час проведення (в разі необхідності) незалежної експертизи, в Гарантійний термін не включається. Звернення до спеціалізованої організації для проведення незалежної експертизи проводиться Покупцем самостійно. У разі визнання експертизою фабричного дефекту, вартість покупки повертається (в обмін на дефектне виріб). Вартість проведення експертизи не компенсується !.

Будь ласка, не забувайте перевіряти якість товару в момент отримання товару!