Повернення і гарантія
Повернення в цьому випадку можливе тільки якщо:
- товар не був у вживанні і жодним чином не використовувався;
- повністю збережена фірмова упаковка (включаючи ярлики);
- товар знаходиться в тому ж стані, що і на момент покупки і передачі покупцеві (без будь-яких пошкоджень і дефектів);
- при наявності чека на товар виданого покупцеві разом з товаром.
У разі дотримання перерахованих умов клієнт оплачує зворотну доставку згідно з діючими тарифами ТК "Нова Пошта".
При поставці товару належної якості в індивідуальному порядку товар підлягає заміні або поверненню за умови відшкодування витрат постачальника на виконання даного замовлення (згідно пункту 3 статті 702 ГК України).
Не можна відмовитися від товару належної якості, що має індивідуально-певні властивості, якщо зазначений товар може бути використаний споживачем, який його придбав. Тобто, якщо річ замовлялася індивідуально для вас, повернути її не можна.
Звертаємо Вашу увагу, товари куплені "на подарунок" - поверненню не підлягають.
Ви можете повернути товар при виявленні прихованого дефекту.
Звернутися з претензією необхідно до закінчення Гарантійного терміну.
Дефект не повинен являтись наслідком неправильно експлуатації!
Після попереднього розгляду претензії, Вам або будуть повернуті гроші за покупку (від 11 до 30 календарних днів, згідно із Законом України про електронну комерцію), або повідомлено про необхідність проведення додаткової незалежної експертизи. Час розгляду претензії і час проведення (в разі необхідності) незалежної експертизи, в Гарантійний термін не включається.
Звернення до спеціалізованої організації для проведення незалежної експертизи проводиться Покупцем самостійно. У разі визнання експертизою фабричного дефекту, вартість покупки повертається (в обмін на дефектний виріб). Вартість проведення експертизи не компенсується!
На повернення або обмін приймаються товари, у яких не порушена заводська упаковка (коробка, ярлики, бірки)
Товар в такому вигляді на Повернення і Обмін - не приймається, і відразу відправляється покупцеві назад !!!
(Правильна упаковка товару на повернення/обмін)
Просимо Вас врахувати кілька нюансів при оформленні посилки на пошті:
- повернення грошей або обмін на інший товар, проводиться лише після того, як посилка повернуто в магазин;
- повернення товарів здійснюється звичайною посилкою, а не післяплатою. Посилки, які клієнти відсилають оцінені післяплатою, з пошти забиратися не будуть, оскільки оплата повернутого товару проводиться лише після отримання та огляду посилки інспектором складу
- при заповненні бланка на відправлення посилки, обов'язково потрібно вказувати повну вартість товару в графі «Оголошена ВАРТІСТЬ посилки» оскільки, в разі втрати вантажу, саме цю суму компенсує перевізник. Інтернет-магазин не несе відповідальності за втрату товарів і відшкодування грошових коштів перевізником.
- не залишайте посилку на відділенні перевізника без повного оформлення документів і перевірки упаковки
- номер товарно-транспортної накладної який ви отримаєте на пошті, після відправки посилки з поверненням або обміном, повідомте нам у відповідь на замовлення на пошту
Повернення грошових коштів здійснюється від 3-х до 11-ти робочих днів, з моменту прибуття товару на склад компанії adiTIME Reebok.
На жаль, ми не зможемо прийняти повернення в деяких випадках:
1. Після 14-ти днів з моменту його отримання;
2. При відсутності «Квитанції про оплату» і «Заяви на повернення товару» із зазначенням причини повернення.
3. При неповній комплектації повернення:
відсутності упаковки, в якій вам товар був доставлений, ярликів, етикеток, доп. шнурків, устілок мішків та ін.;
4. Якщо ці товари були у вжитку.
5. При порушенні товарного вигляду при відправці:
скотч на коробці, написи, наклейки і інші сторонні елементи, які можуть зіпсувати товарний вигляд
6. Поверненню не підлягають товари, перелік яких визначено постановою Кабінету Міністрів України № 172 від 19.03.1994 р.
Шкода, але оформити повернення / обмін на: рукавички, білизна натільна, панчішно-шкарпеткові вироби, купальники, плавки, окуляри, пляшки для води і товари в аерозольній упаковці тощо ми не зможемо.
Зверніть увагу:
- У разі повернення товару неналежної якості, магазин бере на себе витрати на пересилку.
- Якщо присланий товар не підлягає поверненню, магазин змушений відправити його назад за рахунок покупця.
- Повернення грошових коштів здійснюється за допомогою повернення вартості оплаченого Товару залежно від способу оплати за замовлення.
При недотриманні хоча б одного з обов'язкових умов, товар буде визнаний не підлягає поверненню і Продавець має право відправити назад або не забирати посилку з відділення "Нової пошти".
Будь ласка, не забувайте перевіряти якість товару в момент отримання товару!